linki

7 wrz 2017

Supermodelki plus size - czyli moda na tłuste dupska

Pojawił się na ekranach telewizyjnych nowy program typu Top Model, tym razem w Polsacie, i nie chodzi o zwykłe modelki, tylko takie trochę większe - jak to się ładnie mówi z angielska: size plus czy plus size. Potrwa to pewnie ze 3 miesiące, może więcej, w tym czasie poznamy bardziej historie pań większych, mówiąc wprost nieco tłuściejszych. Czy tu chodzi o zwykłą tolerancję czy może o promocję. Zasadniczo - jak to mówi menedżerka Agnieszki Chylińskiej - każdy może wyglądać tak jak chce. No a nawet jak wygląda inaczej niż chce, to nie jest to powód do prześladowań - nie, za dużo słowo - do uszczypliwości, dokuczliwości itd. Ale jak to jest w rzeczywistości, to panie plus size na pewno opowiedzą.
Tymczasem wracając do tematyki tego bloga, chciałbym zwrócić uwagę, że od samego początku działalności SU pojawiają się na kamerkach panie o większej tuszy, w sumie od anoreksji po otyłość kliniczną (co już jest zagrożeniem dla zdrowia poważnym). No i wszystkie mają jakąś  widownię, od kilku osób do kilkuset. Oczywiście są różne rodzaje pulchności i pozwolę sobie wymienić kilka pań na koniec, o których nie można powiedzieć, że są nazbyt wychudzone, choć nie wiem, czy wszystkie przeszłyby casting do programu "Supermodelka Plus Size". Kolejność uznaniowa, nie wg wagi, nie według stażu - na początku starałem się jednak wymienić laski, które pokazują twarz, ale potem to się trochę mogło rozmyć.

Mia3Bit - jak dla mnie zdecydowanie najlepsza laska z tych pulchnych, powiedziałbym nawet, że na pograniczu prawidłowej wagi i lekkiej nadwagi. Laska przyjemna dla oka, super cycki, miła buzia, bardzo sympatyczna, trochę niewysoka - typ petite.
Slodka_WrednaDiablica - moja ulubiona tłusta Iwona
nimfabi - może nie jest zbyt obszerna, ale trochę sadełka na brzuchu ostatnio złapała; ma swój czar niewątpliwie
tina85 - tłuściutka prymuska, dość gadatliwa - do tego włada językiem polskim nader poprawnie i zdania złożone potrafi sklecić, pokazuje dużo na ogóle, co najważniejsze z twarzą
amanta - nie jest gruba, ale tłusta owszem, zwyczajna babka w pozytywnym tego słowa znaczeniu
PanciaMilenka - koleżanka Izabelki, blondynka, czasami trochę zbyt humorzasta, zwłaszcza jak wypije, przyjemnie pulchna, nadaje z twarzą, niby ustawia cele, ale tak drogie lub abstrakcyjne, że w praktyce zostają tylko privy i czasem może cycuszki - no i pogaduszki, laska należy do tych, co lubią pogadać
inga197 - miła, dojrzała pani w okularach, nie jest bardzo tłusta, ale że jest wychudzona też nie można powiedzieć
Justysia96 - młoda i pulchna, ciemnowłosa, z twarzą,
Badbabyy - tłusta, ale fajna, ostra babka, kiedyś robiła całkiem konkretne show na ogóle z twarzą, ostatnio nadaje raczej bez twarzy, a buzia na privach od 200, spokojnie wchodzi w top5
SizePlusGirl - biust H100, ten nick - bardzo trafny - wydaje się trochę inspirowany programem, wcześniej go nie widziałem, z twarzą i tatuażem
JENY84 - tłuściutka i słodziutka, ale z umiarem, bardzo przyjemna kobieta, podobno super na privie
plaska_jak_deska - z twarzą, zdarza się, że jest w top5 transmisji, a nawet na miejscu 1
Mlode_ale_Wielkie - młode, ale wielkie - wielkie, bo tłuste :)... 80G
sipulopitu - Rosjanka z republiki Komi w średnim wieku, która nauczyła się polskiego na czatach i kamerkach, z twarzą, często zmienia nicki
MalinowaNimfa - tłustawa blondynka, z twarzą
angelika290489 - zawsze poważna mina, nadaje od przynajmnie 2012r., może dłużej - pamiętam ją od tzw. zawsze
Margareta25 - masywna blondynka, tylko privki
BigBoobs97 - a jest taka, jak na tłuścioszkę przystało, lubi nadawać na leżąco :) - sami zobaczcie
Szmata - nie wiem, czy cała jest tłusta, ale cycki aż się wylewają. wygląda na to, że cały browar idzie jej w cycki... ale sądzę, że nie tylko
Kochliwa_Suczka - pani pewnie już grubo po trzydziestce, typ MILF
gruba_kobieta - dobrze wybrany nick, widziałem jak robiła transmisję z opisem "dla konesera" - i nie ma co już rozwijać
slodkaZdzira - pierwszy tekst jaki widziałem na jej czacie "najlepsza na su jesteś"

To na pewno nie wszystkie.

Napiszcie w komentarzach, jaka jest Wasza ulubiona tłusta modelka z Showpa.
Ciekawi mnie też, kim są fani puszystych dziewczyn. Czy sami są grubasami, a może chuderlakami, a może tzw. normalni - bo przypakowani goście to raczej nie?
Niedługo pojawi się ankieta na Supergwiazdę SU Plus Size. Czekam na nominacje.

15 sie 2017

Trudne sprawy

Cycata slodkamalolata1 pojawiła się z transmisją o zachęcającym tytule "escort girl:P na wakacje...:P". Taki opis nie mógł ujść uwadze obecnych wśród widzów dżentelmenów. Dopytywali gwiazdę, jak to jest z tym escort, jakie miasto itd...
Wyłapałem kilka wypowiedzi, które pozwolę sobie zacytować.

ZerzneCie: naprawdę jesteś escort girl ??
slodkamalolata1: hehe:*
ZerzneCie: a w jakim mieście ??
slodkamalolata1: miasto kaczora ahaha
trudnesprawy: ten opis to ogłoszenie?:)
slodkamalolata1: nie
slodkamalolata1: wpadłam poświrować
armand128armand: o mamo
trudnesprawy: to po co on?
slodkamalolata1: w sensie kto
trudnesprawy: opis
trudnesprawy: :P
slodkamalolata1: dla informacji
trudnesprawy: nie czaje
slodkamalolata1: nikt Ci nie kaze:***
trudnesprawy: no bo jak nie ogłoszenie to bez sensu
slodkamalolata1: haha ale masz problemy:DDD
BlackEvil_ForYou: no w końcu trudnesprawy :D
Magik_2000: Sam twój nick robi za siebie

Przypomnę, że jest też laska, która ma nick escortgirl, i druga jeszcze lepszy: LASKAnaSEX. Te to muszą mieć tych pytań.

ważne linki:
https://showup.tv/profile/slodkamalolata1
https://showup.tv/profile/escortgirl
https://showup.tv/profile/LASKAnaSEX