linki

19 lis 2012

Sex kamerki, owce i traktory

Na aukcjach allegro do kupienia jest stronka z kamerkami: kissme kropka pl
Cena 12500 PLN. Stronka nie powala.
Nie pisałem wcześniej o niej, bo nie było o czym. I w sumie nadal nie ma. W sumie tylko jedna rzecz mi się tam podoba - lokalną walutą są kissy :)...
Jak ktoś chce, niech spróbuje tam iść na rekord... :)...

Sprawdziłem sobie, czym jeszcze handluje się z konta, na którym jest ta aukcja.
Otóż mam w ofercie też owce wrzosówki, jakieś narzędzia do przemysłu drzewnego (strugarka, trak taśmowy, dźwig do drewna).  A z komentarzy widać, że ostatnio udało się sprzedać odkurzacz przemysłowy. (A gdzie ten tytułowy traktor? - zapyta czytelnik. No nie widziałem... ale jakoś pasował mi do tytułu :)

Godna podziwu dywersyfikacja źródeł przychodu.

P.S. Ciekawe, czy dodaliby owcę gratis do tego serwisu???

4 komentarze:

  1. Nie powala, ale kliki lubię to zdążyli sobie kupić :) ONA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a zobacz jak teraz wygląda ta stronka :)
      kpina z ludzi

      Usuń
  2. ja mam do sprzedania smalec z skwareczkami i z cebulka taki wiejski mmmm jak ktos chetny wystawie na allegro

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja tam nie widzę żadnego portalu z kamerkami

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są wyrazem opinii Komentatorów, nie redakcji.
Nie obrażaj i nie reklamuj. Nie proś o kontakt i nie podawaj swojego!