linki

26 kwi 2013

Kamerkowo - kolejny portal z kamerkami?

Otrzymałem list od szefostwa portalu kamerkowo.pl do czytelników bloga. Postanowiłem wydrukować. Oddajmy więc najpierw głos załodze Kamerkowa. Na koniec kilka słów ode mnie... i niespodzianka, tzn. żetony dla czytelników :)...

Mamy już za sobą kilka odsłon portali, które z większym czy mniejszym skutkiem próbowało naśladować lidera. Nasze założenie jako twórców jest inne. Dość że powiem, iż jako pierwsi zdecydowaliśmy się na organizację całej formy prawnej w naszym kraju! Czas pokaże, czy walka z naszymi instytucjami nie wyczerpie naszej energii i, podobnie jak inni, przeniesiemy się za granice. Ale skoro ten portal jest krajowy, to mamy pełną przejrzystość w zakresie stosowanego prawa. Jest to prawo Polskie, więc pod wieloma względami możecie się czuć jako użytkownicy chronieni. Przysługują Wam proste prawa dochodzenia płatności i gwarancji jakości obsługi! Miejmy nadzieję, że temu sprostamy.
A jak widzimy portal? Nie bez zdziwienia pierwsze tygodnie to bardzo aktywne ataki konkurencji na naszą usługę. Uporaliśmy się z atakami na serwery i mamy nadzieję, że dziś wszystko jest dla Was funkcjonalne. Konkurencjo – DZIĘKI! Testy były niezbędne.
Na razie, przyglądając się aktywności, jest kameralne grono. Dobra zabawa i całkiem wysoki poziom. Nie bez znaczenia są inne niż na wszystkich portalach konkursy, które patrząc po nickach nie są wygrywane przez ustawione osoby, a jest on rzetelnie rozliczany. Pierwszych kilka tygodni będzie innych niż wszędzie, ale nie chcemy zdradzać planów! Po prostu jak się Wam spodobamy to ZAPRASZAMY! Wpadnijcie i oceńcie.
A dlaczego my?:
 1. Bo jesteśmy pierwszym, legalnie działającym portalem tego typu w Polsce. Działamy zgodnie z prawem, także skarbowym.
 2. Mamy rozdzielone działy „pogawędki”, „erotyka” i „dla kochających inaczej” . Dzięki temu, żeby pogadać i popisać nie trzeba oglądać „kaktusów” :D a na „pogawędkach” można przebywać od 16 roku życia.
 3. Bo dbamy o kulturę i miłą atmosferę, a największym przestępstwem u nas nie jest reklamowanie konkurencji, a obrażanie innych.
 4. Bo jesteśmy fajni :D A moderatorzy zamiast pracować, godzinami by z Wami czatowali, nieroby jedne ;)
 5. Mamy najlepszą jakość transmisji, co niestety wymaga dobrego łącza u nadających.
 6. Mamy najładniejsze aktorki – chociaż to kwestia gustu...
Dosyć chwalenia się. Po prostu zajrzyjcie i oceńcie. Liczymy na Wasze opinie, także tu, na blogu. Pochwały również hehe, ale najbardziej zależy nam, żebyście wyrazili co Wam się nie podoba, a my to dla Was zmienimy!
Pozdrowienia od ekipy z Kamerkowa!

To tyle od ekipy. Stronka różni się wizualnie od innych produkcji wzorowanych w większości na SU. Zauważyłem, że dotarły tam już całkiem nienajgorsze gwiazdy jak littlepussy czy MangoFusion. No i PinaColada ma swoją oddzielną kategorię - "non nudity".
Co do zapewnień z listu, że " jesteśmy pierwszym, legalnie działającym portalem tego typu w Polsce", to jest to mocno grube stwierdzenie. Na szczęście autor nie wymienił z nazwy tych "nielegalnych" portali, bo proces byłby gotowy :)... Ale samo ulokowanie firmy w Polsce - wg mojej wiedzy nie jest to pierwszy taki przypadek - i deklaracja "organizacji całej formy prawnej w naszym kraju" to na pewno plus.
Konkurs ma niewątpliwie siłę przyciągającą - stąd te gwiazdy, o których wspominałem. Nie jest może bardzo skomplikowany, ale prawie codziennie coś się zmienia... i opis tego tutaj by zajął zbyt wiele miejsca. Wysokość nagród powinna zainteresować niejedną modelkę :).

Wiele stronek już było. Na pewno każdy właściciel liczył na sukces. Jak wiemy, pozycja pierwszej trójki wydaje się niezagrożona, a kamerki24, myshow, camclub i nawet stronka o tak fajnej nazwie jak jenna.pl zwinęły już żagle. Jak poradzi sobie Kamerkowo - zobaczymy.

P.S.
1. Na zakończenie informacja, która pewnie ucieszy kilka osób. Właściciel portalu w ramach akcji promocyjnej pozwolił mi rozdysponować 2000 żetonów. Oczywiście mógłbym to wszystko przekazać littlepussy, ale wtedy nie byłoby zabawy :)... tzn. LP by miała, na 5 minut :). Pewnie zorganizuję jakiś drobny konkurs tutaj na blogu, tak więc zaglądajcie :)... Jak są jakieś pomysły na konkurs, proszę pisać niżej.
2. Jeśli przedstawiciele innych serwisów zechcieliby napisać również coś do czytelników bloga, informuję, że jest to zasadniczo możliwe. Krótkie notki poszłyby na twittera (sex kamerki na twitterze), a dłuższe wypowiedzi tutaj.

56 komentarzy:

  1. Anonimowy26/4/13 19:36

    Bywam na kamerkowie od kilku dni, fajne laski nadaja, jakosc zyletka tylko jedno mnie zastanawia:


    3. Bo dbamy o kulturę i miłą atmosferę, a największym przestępstwem u nas nie jest reklamowanie konkurencji, a obrażanie innych.

    akurat tego bym nie powiedzial - ogladalem sobie wczoraj pokaz mangofusion i wszystko byloby fajnie ale zamiast skupic sie na zabawie trzeba bylo czytac mega chamskie i wulgarne wypowiedzi na czacie obrazajace lp.
    wiec o co chodzi ? gdzie to pilnowanie zebye niebylo chamstwa ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wszystko jesteśmy w stanie kontrolować i to zapewne nie tylko nasz problem. u konkurencji widziałem nadające gimnazjalistki a podobno portal był dla dorosłych.... Dlatego sami nadający mają możliwość wyrzucania wypowiedzi danych użytkowników z czata i zgłaszania do nas, co zazwyczaj skutkuje banem. Ale dzięki za zgłoszenie. Przyjrzymy się temu.

      Usuń
  2. Anonimowy26/4/13 22:52

    Polski i także nowy i świeży jest MojeShow.tv, jakość w porównaniu do showupa jest rewelacyjna.

    A Panowie z Kamerkowa może po prostu zgłoszą "ataki konkurencji" odpowiednim organom ścigania, będzie dobry uczynek i darmowa reklama.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MojeShow.tv polski czy działa na terenie Polski? Nigdzie u nich na stronie nie ma info kto jest właścicielem. "Polski" - rozumiem pod tym pojęciem zarejestrowany w Polsce i płacący tu podatki, a nie DZIAŁAJĄCY na terenie Polski.
      Ataki - szczerze to nie byliśmy przygotowani na to co się wydarzyło, ale już teraz będziemy zgłaszać. Obiecuję.

      Usuń
    2. Anonimowy28/4/13 00:51

      kogo obchodzą wasze podatki.. człowieku - skupcie się na erotyce, na sednie sprawy. myślisz, że ludzie będą was oglądać bo macie tu jakąś spółkę z wynajętym biurem? kogo to interesuje.

      Usuń
    3. Erotyka u nas nie jest sednem sprawy, tylko jedną z części, pozwalam sobie zauważyć. Kogo obchodzi gdzie płacimy podatki? Pewnie nikogo. Dlatego ten kraj wygląda jak wygląda. Nie mam pretensji że potentat na tym rynku jest zarejestrowany w Czechach, bo tak jest łatwiej i bezpieczniej, i tam sam pewnie z podatków utrzymuje jakiś dobry szpital. No ale słusznie Pan zauważył - kogo to interesuje....

      Usuń
  3. Anonimowy27/4/13 06:15

    Gdyby jeszcze przestali spamować po innych serwisach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosimy aktorki o rozsądek, ale kiedy gra idzie o nagrodę 2500zł to czasami nie daje skutku. Konkurencję przepraszamy za takie incydenty.

      Usuń
  4. Anonimowy27/4/13 09:07

    Ataki konkurencji? :D A kto chciałby z konkurencji ich atakować :D pewnie własnego portalu pod względem wydajnościowym nie ogarniali, wchodziło na czat 20 osób i wszystko zdychało... nadal zresztą ta strona potrafi nie działać o 22-23 gdy jest tam niby online 60 osób.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ataki były spowodowane właśnie spamem dziewczyn, co zezłościło konkurencję i jest to zrozumiałe. Nie mamy pretensji, uwidoczniło nam to nasze słabe strony... a kto ich nie ma? :D Przy 60 to trochę przesada ;) Czyżby kolega z konkurencji się rozpisał? Pozdrawiam

      Usuń
    2. Anonimowy28/4/13 01:22

      Ciekawa jest ta wyrozumiałość w kwestii ataków, rozumiem że sami też będziecie atakować za podobne działania skoro to takie zrozumiałe. Zawsze myślałem że problemy biznesowe rozwiązuje się inaczej....

      I nie jesteście jedynymi którzy taką działalność mają zarejestrowaną w Polsce i to akurat pochwalam.

      Usuń
    3. Dobrze, że teraz byliśmy atakowani, a nie jak będzie 1000 osób online, bo to pokazało nam nasze słabe strony, dlatego jeszcze raz dziękuje konkurencji :D
      Absolutnie nie mamy zamiaru nikogo atakować. Na dłuższą metę to strzał w kolano, bo kto korzysta na takiej walce? Userzy się zniechęcają a ten tort jest na tyle duży, że starczy po kawałku dla każdego.
      Ale to musi też dotrzeć do innych.... Nic nie poradzę, że także dzieciaki biorą się za taki biznes..

      Usuń
  5. Anonimowy27/4/13 17:59

    Zgadzam sie z przedmówcą - o atki konkurencji bym raczej nie oskarzal szybciej obstawiam slaby serwer.
    W ogole ten "list" to jakas totalna sciema :/ odnoszac sie do tych punktow co podali...
    1. Jedyny portal zarejestrowany w polsce ? Sa conajmniej dwie strony ktore tez sa w pelni ogarniete w naszym kraju.
    2. no ok dzialy chyba tylko u nich sa to racja i tu na plus
    3. najwieksza bajka jaka widzialem nigdzie nie mozna se pozwolic na takie jazdy jak tam sie dzieja sam bylem swiadkiem jak na jednej z transmisji lecialy mega chamskie obrazajace wypowiedzi pod adresem jakiejs panny z drugiej transmisji, a admini tam siedzieli wypowiadali sie jeden nawet pucowal sie do tej panny jeszcze mimo ze obrazala ta druga zero reakcji na totajne chamstwo.
    4. no gadac to oni potrafia to akurat da sie zauwazyc i na podstawie tego listu
    5. jakosc fakt jest dobra jesli ktoras laska ma dobra kamerke bo jak nie to i niema jakosci
    6. Aktorki ?? no niezle okreslenie a czy najlepsze no jest kilka fajnych kilka takich ze sie patrzec odechciewa kilka milych ale i totalne chamki
    Podsumowujac strona fajna ale zarzadzania zero a i co do konkursu ja bym mial watpliwosci i jeszcze tak chwala ze nie ustawiony ? podejrzane admini sie pucuja do panny ktora tam prowadzi toleruja totalne chamstwo. szczerze to akurat na innych stronkach bym nie podejrzewal o taka ustawke jak tu :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy27/4/13 21:29

      Podzielam powyższą odpowiedź, a nawet zacytuje pewną Panią:"Ze szmatkami nie rozmawiam, a zwłaszcza z jej przydupasami..." a chwile potem swoje wypowiedzi pod adresem konkurentki skwitowane zostały przez tą samą Panią: " Nie ma sie co przejować :) jak to mówią - kozak w necie pizda w świecie i uwierzcie mi sie to sprawdza... "
      A co na to admin, no cóż stwierdził że została owa Pani sprowokowana ( uwagą że jest gorsza od innej)... Admini brawo, napewno kontrolujecie temat ....

      Usuń
    2. Chyba wiem, a nawet mam pewność kto tu pisze :)
      Przegrywać też trzeba umieć ;)
      Proszę o konkrety, który portal jest zarejestrowany w Polsce. To zaraz przeproszę :D

      Usuń
    3. Anonimowy30/4/13 21:44

      liveshow, pokazsie, seks, goshow i jeszcze kilka innych

      Usuń
  6. Anonimowy27/4/13 21:28

    nie ustawiony konkurs ? to wytlumaczcie mi jedna rzecz: wszystkie profile sa zalozone najwczesniej w marcu a Mango ktora wygrywa tam ma profil juz od stycznia ???? to jak to mozliwe ze wiedziala o stronie zanim ta zaczela funkcjonowac ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy27/4/13 23:34

      no to niezłe przegięcie...

      Usuń
    2. Anonimowy28/4/13 18:45

      Hej, tu MangoFusion.
      Znam się z programistą kamerkowa, pomagałam mu w ocenie wizualnej portalu na samym początku jego istnienia, lecz jeszcze przed oficjalnym otwarciem i od razu było powiedziane, że będę wchodziła na kamerki.
      Pozdrawiam

      Usuń
    3. Anonimowy28/4/13 20:05

      Prosze bardzo i mamy jasną sytuacje. Nie potrzebne były nawet spekulacje. Znajomości, znajomości i jeszcze raz znajomosci. Taka jest Polska, a skoro strona jest zarejestrowana w Polsce to biora przykład z naszych władz kochanych :] Grunt to dobre układy :]

      Usuń
    4. Hahaha, znowu Macierewicz :D
      Ludzie ogarnijcie się. Ja wiem że Wiola ma fanów - dobry pomysł założyć fanclub.
      Jakie spekulacje? Na stronie po to daliśmy właśnie info, kto jest od kiedy u nas, żeby nie było przekrętów jak na innych portalach, że laska zakłada konto i oszukuje a potem znika. Ale jak ktoś chce to zawsze się przyczepi nie? Spiskowcy hahahaha.
      Wesoło mamy z Wami :D
      Zanim portal wystartował było zarejestrowanych ok 50 osób - aresztować wszystkich! hahaha
      Ale się ubawiłem

      Usuń
  7. Anonimowy28/4/13 16:38

    A mnie zastanawia jeszcze inna rzecz - jak to mozliwe ze ta cała lp odpuscila sobie walke o nagrody dnia ? nawet jesli juz nie miala szans na tą główna ona by nie zrezygnowala przeciez z 300zl a to siedziala na transmisji wczoraj i przedwczoraj ale nawet nie probowala zrobic wyniku .. czy to nie dziwne ?? cos tam musi byc na rzeczy na tym kamerkowie :/ podejrzane to wszystko :/
    a apropo tego obrazania to wczoraj tez sam bylem swiadkiem jak dwie kolezanki tej mango jechaly lp i admin nie reagowal. dziwne to wszystko :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy28/4/13 21:35

      Skoro nie zauważyłeś ale clue.. dostała bana , zostało jej konta usunięte , a co LP to zapraszam na inne blogi troszku o niej poczytać :) Pozdrawiam

      Usuń
    2. Anonimowy28/4/13 21:55

      oo wlasnie clue nie moglem skojarzyc nika to ona pisala raz u lp ze wyniki mango to tu cytuje "jej ciężka praca" ciekawe o co chodzilo ?? i wtedy tez juz jechala lp i jakos wczoraj tez weszla wiec o jakim usunieciu konta mowisz ?

      Usuń
    3. No jest spora grupa osób które nie przepadają za lp, chociaż ja dalej nie rozumiem dlaczego, bo to miła dziewczyna.
      A co do Cluej, średnio ogarnięta osoba może wejść z innego IP czy nie? A ona podobno jest informatykiem więc tym bardziej.

      Usuń
  8. Anonimowy28/4/13 22:44

    Po wczorajesz akcji zostaly konta usunięte. A ciężka praca to zwołanie znajomych na portal , a LP na gotowe leci.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy29/4/13 10:37

    Z tego co wiem to lp wolala ludzi na kamerkowo sam tam trafilem za nia z oc a pozniej tez ludzie pisali ze z su za nia przyszli wiec o czym mowa ?? A ciezka praca to zwolanie ludzi przez ta laske ? to kto tych ludzi wolal ona czy ta mango ? Jakis bezsens - podejrzane to wszystko jest na maxa jak dla mnie i widze po komentarzach ze nie tylko dla mnie :/ No i jeszcze ta akcja z tym ze ta mango to znajoma programisty - to powiedzcie mi jaki on miał problem zmienic jej wyniki ogladalnosci ?? Programista takie rzeczy bez problemu moze zrobić. Dobrze ktoś podsumował - znajmości i tyle.

    OdpowiedzUsuń
  10. Moglibyśmy tu w nieskończoność pisać kto jak kombinował, kto kogo zwoływał, wysyłał potem oglądających do innych dziewczyn, żeby wyprzedzić główną konkurentkę...itd. itp. Ale każdy logicznie myślący ;) zada sobie pytanie, po co portal, który dopiero startuje, miałby robić przekręt w konkursie skoro chce bazować na opinii uczciwego? Marzyło nam się, żeby walka o pierwsze miejsce trwała do ostatniego dnia. Dziwne też jest to, że teorie spiskowe krążą wokół jednej aktorki.... No ale jak ktoś chce znaleźć bombę w samolocie to znajdzie Panie Macierewicz ;) każdy sądzi po sobie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy29/4/13 11:54

    Moim zdaniem (w nawiasach opinie)
    1. Bo jesteśmy pierwszym, legalnie działającym portalem tego typu w Polsce. Działamy zgodnie z prawem, także skarbowym. (nie jesteście pierwszym, pewnie też nie jesteście legalnym portalem tego typu działającym w PL i co do tej legalności to na pierwszy rzut oka mogę wymienić kilka rzeczy za które grożą kary i tylko kwestią czasu będzie doniesienie ze strony tej legalnej konkurencji, kolejną sprawa jest to że mamy UE więc granice nie mają znaczenia i czy PL czy UK to jeden grom)
    2. Mamy rozdzielone działy „pogawędki”, „erotyka” i „dla kochających inaczej” . Dzięki temu, żeby pogadać i popisać nie trzeba oglądać „kaktusów” :D a na „pogawędkach” można przebywać od 16 roku życia. (czyli prowadzicie za rękę 16 latków do erotyki - typowa demoralizacja młodzieży za co są paragrafy, kategorie są tak potrzebne jak czekanie na zielone światło na przejściu dla pieszych o 4 nad ranem na wsi i tyle też dadzą Wam na plus)
    3. Bo dbamy o kulturę i miłą atmosferę, a największym przestępstwem u nas nie jest reklamowanie konkurencji, a obrażanie innych. (ale robicie z tym coś dopiero gdy Was obrażą)
    4. Bo jesteśmy fajni :D A moderatorzy zamiast pracować, godzinami by z Wami czatowali, nieroby jedne ;) (brak profesjonalizmu)
    5. Mamy najlepszą jakość transmisji, co niestety wymaga dobrego łącza u nadających. (gówno macie - jakie kto ma możliwości tak może nadawać i to widać na showup gdzie jedna laska ma jakość idealną - np szefowa - a inne ledwo mogą nadawać i tylko dlatego że u was jest przycisk gdzie można sobie wybrać jakość hd uważacie że jesteście lepsi - nie jesteście, konkurencja nie musi mieć przycisku żeby mieć jakość hd bo samo się wykrywa jak widać)
    6. Mamy najładniejsze aktorki – chociaż to kwestia gustu... (tak, te które na showup już nie są w stanie zarobić lub dostały bany za reklamę Was to faktycznie są u Was)

    Dodatkowo słów kilka:
    1. Ataki się zgłasza na policje a to co się dzieje u Was to wieczny atak bo przy 120 ludziach nie ma sposobu aby wejść na stronę. Ponieważ Wasza strona nie działa uważacie że to ataki - to nie ataki (choć efekt podobny) tylko tandetnie zrobiona strona - liveshow też ma ajax a jakoś to dobrze działa i po 3 tyś ludzi wytrzymuje i nikt nie płacze że są ataki. Wy o tym wiecie i dlatego ataków nie zgłaszacie. Poza tym - kto by atakował konkurencję która ma mniej ludzi niż najmniejsza konkurencja przed Waszym powstaniem? Gdzie tu logika?! Najłatwiej zrzucić na konkurencję bo przecież to konkurencja która pewnie w przeciwieństwie do kamerkowo.pl ma co robić i nawet Was nie zauważyła - myślicie że coś znaczycie ale to tylko Wasza wyobraźnia.

    2. Mangofusion - choć wątpię ze to ty napisałaś tu wpis - wpis Twój to typowe tłumaczenie ale tylko potwierdza że było kombinowane przy konkursie. Z tego co czytałem to 1000 zł dajecie na jakiś dom dziecka czy coś - potwierdzenia przekazania takich darowizn powinno się publikować bo na moje to gówno dajecie.

    3. Moje zdanie jest takie że jesteście kolejnym portalem który zaczyna na spamie i skończy jak inne które tak zaczynały - na allegro. Nie macie nic innowacyjnego, jesteście przygotowani na 200 max osób oglądających, kategorie które sprowadzą małolatów, moderatorzy którzy nie moderują, tylko konkurs trzyma Was przy życiu.

    To na tyle - amen.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy29/4/13 15:12

      kamerkowo liczy na darmówkę bez inwestycji i jeszcze t fatalna strona... to nie ma racji bytu. Co do ataków to powinni swoją znajomą do sądu podać bo to ona zorganizowała na nich atak ddos zapraszając ludzi - to nie wygłupy, to prawda. Ciekawe kiedy konkurencja za te pomówienia się weźmie z oskarżeniem jakoby była za ataki odpowiedzialna.

      Usuń
    2. Anonimowy29/4/13 17:57

      hehe, nie ma takiej stronki kamerkowej o nazwie "konkurencja", więc i nie ma kto się obrażać, aż takimi naiwniakami kamerkowi nie są, żeby podawać nazwy do publicznej wiadomości. a tak poza tym to jeszcze o żadnym procesie karnym czy cywilnym związanym z sexkamerkami nic mi nie wiadomo?

      Usuń
    3. Anonimowy29/4/13 21:03

      Anonimowy Aby zrobić atak na taki serwer to zapewne nie z jednego komputera, ogarnij troszku wiedzę. Nikt ze znajomych tego nie robił. Ale skoro obwiniasz o to pokaż dowody.. Bo najlepiej osądzać kogoś prawda?Wykształcenie ludzi nie ma nic tu do rzeczy Prawda Panie Adminie Kamerkowa? ( Pozdrawiam Clu)

      Usuń
    4. Cieszę się że temat kwitnie! Oczywiście list od nas musiał być trochę kontrowersyjny bo by nie było dyskusji ;)
      Odpiszę bardzo krótko żeby nie zanudzać:
      ad1. Nie napisano, że pozostałe działają nielegalnie. Po prostu nie znalazłem innego, zarejestrowanego w Polsce. Jeśli się mylę to chętnie przeproszę.
      ad2. Osoba która nie jest pełnoletnia widzi tylko dział "pogawędki". A idąc Twoim tokiem rozumowania trzeba by było wyłączyć np. erotyki w telewizji po 23ciej bo może jakiś 17latek jeszcze grzecznie nie śpi :D
      ad3. A mamy z tym coś robić zanim nas obrażą? hahaha
      ad4.Czatowanie moderatorów z użytkownikami jest nieprofesjonalne? Nie rozumiem....
      ad5. jak czytam post zaczynający się od "gówno macie" to już dalej pomijam, żeby się nie zniżać do poziomu piszącego. Ktoś myli wolność słowa z kulturą.
      ad6. Nie pytam każdej osoby nadającej która wchodzi dlaczego jest u nas. Nie moja sprawa. Napisałem, że to kwestia gustu. Dla mnie wszystkie kobiety są piękne :) i nie jest dla mnie miarą która wyciąga więcej żetonów, jest ładniejsza...
      I druga część:
      ad1. Już wspomniałem, że nie mamy pretensji o te zajścia. Ciekawe tylko, że przy jednym z takim wydarzeń jakiś Chińczyk próbował się do nas dostać. To znaczy, że jednak mamy ładne dziewczyny :D
      ad2. znowu bomba w samolocie.... już aresztowaliśmy 50 osób które zalogowały się przed startem portalu. Dajemy na dzieci bo chcemy pomagać innym, a potwierdzenia będą kiedy zrealizujemy darowiznę. "Gówno" tym razem było na końcu więc doczytałem ;)
      ad3. Każdy ma prawo mieć swoje zdanie natomiast nie trzeba się z nim zgadzać. "Gówno" w treści "amen" na końcu... To chyba jakiś poważniejszy problem ;)
      Pozdrawiam czytelników

      Usuń
    5. Anonimowy1/5/13 11:28

      Skoro nie znacie żadnego zarejestrowanego w PL to znaczy ze nie zbadaliscie rynku (dla przykładu portale w pl: liveshow, seks, goshow, pokazsie i jeszcze kilka innych)

      Niezrozumiałym jest dla mnie wchodzenie w biznes bez konkretnego rozpoznania tylko dlatego że jak piszesz wcześniej "potentat" ma od groma ludzi ale pamiętajmy że te "potentat zarejestrowany w czechach" na reklamie akurat nie oszczędza co widać wszędzie a u Was reklamy żadnej nie ma.

      Niby nie namawiacie waszych modelek (jak to nazwałeś) do spamu itp itd a sam widziałem jak moderator podjudzał aby ludzie zwoływali innych.

      Macie pozwolenie KNF do tego typu działalności? Jeśli nie to musicie raz na rok wystawiać PIT każdemu kto wypłacił kasę a do tego należy mieć dane ludzi przed rozpoczęciem wypłat. Wnioskuję że macie zatem pozwolenie KNF bo jeśli go nie macie to uszczupli Wam się budżet o kilkaset tyś zł. I nie mówię (piszę) tu o jakichkolwiek pozwoleniach od US tylko od KNF (jest ustawa o PF). Na nagrody również są odpowiednie przepisy - ale nie będę nic pisał skoro jesteście przygotowani na (jak to napisałeś) walkę z naszymi urzędami :D

      Głupotą ogólnie jest myślenie że rejestracja w PL to coś co ludzie docenią - jest to typowy biznes internetowy i tu granice nie mają znaczenia, nikt nie dostaje towaru realnego żeby podatki miały znaczenie.
      Do tego żyjemy w UE i ściganie kogokolwiek nie stanowi dosłownie żadnego problemu co potwierdza ściganie naszych rodaków w UK przez prokuraturę (najwyższy współczynnik w UE jeśli chodzi o nakazy sprowadzenia do PL i są mega skuteczne).

      Usuń
    6. Co do publikacji info o przekazaniu darowizny na domy dziecka potwierdzenia są na naszym FB.
      Pozdrawiam

      Usuń
  12. Kilka kwestii od programisty - tak znam Mango, jak i kilka innych "kamerkowych celebrytek". Oszustwo jakiekolwiek byłoby dla mnie kompletnie nieopłacalne. Najzwyczajniej w świecie - gra nie byłaby warta świeczki. Dane są równolegle zapisywane i właściciele bicie rekordów oglądają na bieżąco, co pewnie ze swojego tutaj konta potwierdzą. Mi za taki numer groziłaby odpowiedzialność karna, a co miałbym przez to rzekomo zyskać?
    Mango dostęp otrzymała w styczniu, bo wówczas odbywały się prealpha testy, a jako "gwiazdka" z innych portali mogła się wypowiedzieć z punktu widzenia występującej aktorki.

    Jestem programistą, nie jestem odpowiedzialny za serwery (co wiele osób myli), marketing, grafikę itp. Od tego są inne osoby. Ataki owszem były i kwestia została rozwiązana przez osobę trzecią (i to ta osoba teraz zajmuje się pilnowaniem oraz ewentualnym zgłaszaniem). Moje zdanie odnośnie wyglądu czy działania jest brane pod uwagę na równi z każdym płacącym czy występującą. Później zaś życzenia właścicieli serwisu mogę wdrażać.

    Rzeczywiście dobrym pomysłem jest, aby właściciele zweryfikowali się z wpłatą na dom dziecka, a dziewczyny potwierdziły terminowość wypłat (moje znajome mi potwierdziły, o reszcie wypowiadać się nie mogę).

    Odnośnie zarzutów zachęcania nieletnich do korzystania z erotyki - osoby niepełnoletnie do erotyki dostępu nie otrzymują, a przy rejestracji należy podać swoją datę urodzenia.

    I teraz kończąc wypowiedź - bryluję kolorem takim samym jak administratorzy/moderatorzy, ale każdorazowo podkreślam, iż nie jestem administratorem, nie odpowiadam więc za pilnowanie porządku, a wręcz nie odwiedzam występów w erotyce (chyba, że jestem wzywany na interwencję techniczną). Jeżeli ktoś ma jakieś pytania to znaleźć można mnie na kanale pogawędek - oczywiście nie 24/7, ale wieczorami zazwyczaj co pół godziny zerkam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy1/5/13 11:29

      a jesteś zatrudniony w spółce czy na lewo to robisz? :D

      Usuń
    2. Ani jedno, ani drugie. Został wykonany i sprzedany produkt ;)

      Usuń
  13. Anonimowy30/4/13 08:43

    Konkursy są tak zorganizowane, że tylko czekać aż słabsze gwiazdki wpadną z su i skoszą wszystkie nagrody - gdy tylko dowiedzą się o istnieniu kamerkowa to wyciągną z nich całą kasę i na tym skończy się chłopców przygoda. lp i mf - warte siebie. By się zadźgały o żetona. W ciągu dnia się nic nie dzieje więc wystarczy, że informacja o konkursach się rozejdzie i będą wpadać na kilka minut ze swoimi fanami. Już wczoraj widziałem jak malenstwo62 spamowała na su, ale chyba się do rekordu nie załapała. Dzisiaj pewnie wykosi te pseudogwiazdki, które na su mają już najzwyczajniej bana. I to ma być ta jakość? Jakość kamerek ok - jest świetna, ale laski zazwyczaj nie mają wystarczająco szybkiego łącza, a co za tym idzie wszystko im muli. Osobiście kiedyś pracowałem przy innym portalu i bajką jest, że su ma automatyczne wykrywanie rozdzielczości kamerki. Po prostu jak jest lepsza kamerka to lepiej będzie to wyglądać, tutaj trzeba chłopcom oddać, że się postarali, ale podeszli do tego zupełnie niebiznesowo. Zobaczymy jak im to pierdzielnie z tą jakością przy 500 widzach - łącza serwerów nie wytrzymają. I to jest główny powód dlaczego wszędzie indziej te jakości są niższe. Już inną kwestią, że laski, które zarabiają na pokazywaniu swojego ciała mogłyby zainwestować w lepsze kamerki i łącza, ale wtedy ludzie mogliby zauważyć ich zaniedbanie. Mówiąc o zaniedbaniu i otyłości - dziwi mnie, że nie ma u nich jeszcze koko. Czyżby oblali egzamin z podstaw zarządzania i nie wypłacali dziewczynom honorarium za występowanie na godziny (jak robi to każdy serwis na starcie)?
    W skrócie - jeśli nie macie panowie odłożone co najmniej 400000zł na utrzymanie tego bagienka to zwijajcie manatki. Mniej stracicie zamykając to już teraz. Jeśli macie to dorzućcie jeszcze setkę, a może - MOŻE - uda się wam za rok przebić do tłumów. Tylko zainwestujcie w klastry albo przynajmniej chmury, bo zwykłe serwery nie uciągną wam takiego ruchu. Same kwestie techniczne to minimum 15000zł miesięcznie. Gdy konkurencja was zauważy i naśle zainteresowanie z chin to ten serwerek padnie wam w przeciągu sekund.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy30/4/13 21:05

      co masz do otylosci? niektorzy lubia miekkie okragle cialka np. ja i uwazam, ze takie dziewczyny tez powinny sie pokazywac, nawet kluby gogo i agencje maja dostepne grubsze kobiety

      Usuń
  14. Witam. Wreszcie bardzo konkretna wypowiedź, chociaż nie ze wszystkim mogę się zgodzić. Nie wystarczy wpaść na kilka minut, żeby zrobić rekord do konkursu - proszę doczytać regulamin :) Ale to drobiazg. Zabijanie o żetony? Ja bym to nazwał rywalizacją, a że nagrody były bardzo konkretne to i emocje zrozumiałe. Czyżby na innych portalach aktorki robiły trans tylko dla przyjemności? ;) Co do jakości zgadzam się w zupełności, ale dlaczego mamy się nie wyróżniać od reszty? Wszędzie to samo... A jeśli dziewczyna jednego dnia jest w stanie wygrać 300zł to mamy nadzieję że rozsądek sam jej podpowie, że warto zainwestować w jakość. Co do serwerów - całkowicie jesteśmy świadomi naszych możliwości tylko po co od razu inwestować 15tyś w serwery, jak oglądalność na poziomie 500 mieliśmy tylko przy nabijaniu przez dziewczyny rekordu lub przy atakach? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy1/5/13 11:31

      Nie macie doświadczenia a chcecie wyprzedzać innych nawet nie wiedząc że istnieją :D
      Jakich serwerów wideo używacie? Chodzi o striming aplikacje.

      Usuń
    2. Anonimowy1/5/13 11:33

      A jak już upadniecie jak inne wiele obiecujące tego typu portale (bo wysyp już był kilka miesięcy temu) to co powiecie? Konkurencja? Szkodliwe zachowanie państwa? Niechęć ludzi? Na co zwalicie? Bo widzę po tych "atakach" że do własnego błędu to się nie przyznacie :D

      Usuń
    3. Anonimowy1/5/13 12:23

      Kilka pytań:
      1. Jak poszło obowiązkowe zgłoszenie do GIODO?
      2. Dlaczego nie chronicie danych (przykład: 1.miejsce - littlepussy - 320 zebranych zet), to info dla skarbowego czy jak? Zaraz powiecie że każdy se policzyć może a to nie jest prawda bo nie wiemy ile kto ostał na privie itp itd. Takie pokazywanie danych jest bardzo karane i nie wzbudza żadnego zaufania.
      3. Dlaczego można z waszej bazy danych wyjąć co się chce? Trochę byście może postawili na zabezpieczenia bo ktoś ściągnie listę i do skarbowego zaniesie i po was.
      4. Gdzie się reklamujecie? (to nie tajemnica bo reklamę każdy może zobaczyć tylko że ja jeszcze nie widziałem żadnej)
      5. Wystawiacie zaświadczenia tak jak prawo każe o nagrodach które przyznajecie?
      6. Jaki budżet planujecie w inwestować w reklamę (jakim dysponujecie teraz - to nie tajemnica raczej bo każda spółka musi składać sprawozdanie więc będziemy mogli sobie zobaczyć ale liczę że nie będę musiał się fatygować)
      7. Jaki macie kapitał zakładowy i czy opłacony jest w pełni?
      8. Czy zdajecie sobie sprawę ze nawet w spółce z o.o. prezesi ryzykują własnym majątkiem jeśli nie dopełniają obowiązków wynikających z prawa?

      Usuń
    4. Anonimowy3/5/13 14:23

      Danymi osobowymi nie będą zatem pojedyncze informacje czy wysokość wynagrodzenia. Informacja ta będzie jednak stanowić dane osobowe wówczas, gdy zostanie zestawiona z innymi, dodatkowymi informacjami, np. imieniem i nazwiskiem czy numerem PESEL, które w konsekwencji można odnieść do konkretnej osoby.. Więc co ma tu .. do tego ile żetonów uzbierała? a KRS możesz sobie sprawdzić:]Każdy datek z nagrody , który idzie na dom dziecka , zostaje opodatkowany , więc możesz sprawdzić sobie w US. Pozdrawiam

      Usuń
    5. Anonimowy15/5/13 14:12

      login to też dane osobowe o czym oficjalnie wypowiedział się GIODO

      Usuń
  15. Anonimowy1/5/13 22:21

    Hahaha .... Nick to nie dane osobowe..:) firma płaci podatki...areszta userów niech się sama martwi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy1/5/13 22:34

      a gdzie jest inaczej? czy lider się troszczy o rozliczenia swoich gwiazdek?

      Usuń
  16. Anonimowy21/5/13 10:05

    kamerkowo juz padlo czy jeszcze nie padlo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy27/5/13 15:08

      chyba dogorywa, widac ze staraja sie technicznie - chyba oceny juz w gimnazjum wystawione to maja teraz czas, ale kieszonkowe sie juz skonczylo to nie maja czym przyciagnac ludzi. niewiem jak mozna sadzic, ze taki serwis sie przebije bez ogolnopolskiej reklamy... szkoda czasu na tworzenie - mozna bylo go spozytkowac na cos czego jeszcze w polsce nie ma, a nie powielac pomysl, ktory zostal juz praktycznie wyczerpany. poraszka na calego.


      teraz zacznie sie etap nie wyplacania wystepujacym i nagle osoby odpowiedzialne za istnienie tego portalu zapadna sie pod ziemie. to powiadam ja. jarzabek.

      gdyby ktos w przyszlosci chcial w takie cos inwestowac - znajdzcie kogos kto musi wyprac pieniadze, wiedza techniczna nie wystarczy, aby pociagnac takie przedsiewziecie

      Usuń
  17. Anonimowy24/5/13 19:38

    PODOBNO KAMERKOWO NIE TOLERUJE SPAMU! SEXOWNABRUNETKA CO DZIENNIE REKLAMUJE TEN PORTAL NA INNYCH PORTALACH POKAZUJĄC ADRES STRONY NA KARTONIKU CZY KARTCE!!! ADMINI PORTALI PRZYPILNUJCIE JEJ JAK NIE CHCECIE STRACIĆ SWOICH OGLĄDACZY!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy2/6/13 15:36

      Brawo dla admina kamerkowa!!!! Dzisiaj to znaczy 02,06,2013 zaobserwowałem na transmisji u magnum55 zjawisko naganiania ludzi od innych, to znaczy wysyłanie innych do niego i na odwrót ! Grubo przed 15,00 miał zarejestrowanych oglądaczy ( polecanych przez innych transmitujących)20! Co widze w rankingu dnia od 01,06,2013 do 02,06,2013 naliczone zostało mu tylko 12 zarejestrowanych. Admini brawo za pilnowanie i nie dopuszczanie sztucznego nabijania głosów ! Tak było na słynnym CC i Goshow gdzie w kilka sekund zdobył ponad 100 oglądających.Ale tam admini nie dali sie oszukiwać " staremu cwanemu lisowi" liczącemu na łatwy zarobek! Zresztą tak robi na wielu portalach! Ale to admini powinni przypilnować by ich nie naciągał na wypłaty.Cóż teraz admin z kamerkowa będzie beeeee i oszust ! Tak było zawsze kiedy mu okroili oglądających.Więc nie przejmujcie sie nim bo on tylko by chciał za darmo dostawać nagrody , a w Polsce za darmo umarło!!!

      Usuń
  18. Anonimowy2/6/13 23:29

    widze po rankingu że admini boja się magnum55 skoro najpierw było naliczone 12 osób zarejestrowanych , a raptem na liście rakingowej ma zaliczone 20 , żal mi was admini skoro boicie sie takiego starego wyjadacza

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy6/6/13 17:31

    Dokładnie tak sie staruszek zażekał że na szambo nie wejdzie więcej( chodzi o su) a teraz co dziennie tam siedzi i żebra na czynsz!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy26/6/13 09:43

    Kamerkowo upadło chyba? 0 ludzi, 0 konkursow (pewnie z braku kasy), 0 reklamy a tylko zetony bez prowizji - kiedy zamykacie strone?

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy27/6/13 15:17

    kamerkowo niech sie moze wypowie co nie poszlo ze nie ma tam ludzi, a mialo byc tak pieknie :D

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są wyrazem opinii Komentatorów, nie redakcji.
Nie obrażaj i nie reklamuj. Nie proś o kontakt i nie podawaj swojego!