linki

4 lut 2015

Negocjacje i targowanie się na kamerkach

1. Kiedyś na su widziałem jak gość negocjował z dziewczyną, że dziś za takiego samego priva jak wczoraj da o 50 żetonów mniej, bo przez 24h straciła na urodzie i już ją pewnie kilku widziało.
(to nie ja widziałem, tylko czytałem, że ktoś widział - chyba na wykopie)

2. Jedna z zasad Error_25: "Nie targuj się nie ma zachęt bo dostaniesz bana" (pisownia oryginalna).

3. "Moje ciało to nie bazar - nie targuj się to nieeleganckie" - to jedna z formułek, która pojawia się na wielu profilach. Ma ją np. Lena_35, messallina, karmen.

4. Następną rzeczą, której nie mogę się nadziwić są tzw negocjatorzy. Wpada koleś, czasami nawet się nie wita tylko od progu krzyczy: 'ustaw mi 5 minut palcówki za 100'.
(cytat z forumsu)
Rzeczywiście jest taki typ użytkownika. Zdaje się, że główną satysfakcję mają z ustalania swoich warunków. Jak się laska zgodzi - "sukces", jak się nie zgodzi - "jej strata, walczę dalej". Nie powinno więc dziwić, że jak się takiemu uda i powstanie priv specjalnie dla niego "szyty", to nie musi być odebrany. Bo nie o to w tej grze chodzi.

5. "Dozwolone jest negocjowanie cen i czasu prywatnych transmisji, a także proponowanie indywidualnych pokazów". Ta formułka też wędruje z profilu na profil. Przykłady: gimmeYOURmoney, Hot_Studentka, bzibzia, Kochankowie5.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze są wyrazem opinii Komentatorów, nie redakcji.
Nie obrażaj i nie reklamuj. Nie proś o kontakt i nie podawaj swojego!