linki

15 sie 2017

Trudne sprawy

Cycata slodkamalolata1 pojawiła się z transmisją o zachęcającym tytule "escort girl:P na wakacje...:P". Taki opis nie mógł ujść uwadze obecnych wśród widzów dżentelmenów. Dopytywali gwiazdę, jak to jest z tym escort, jakie miasto itd...
Wyłapałem kilka wypowiedzi, które pozwolę sobie zacytować.

ZerzneCie: naprawdę jesteś escort girl ??
slodkamalolata1: hehe:*
ZerzneCie: a w jakim mieście ??
slodkamalolata1: miasto kaczora ahaha
trudnesprawy: ten opis to ogłoszenie?:)
slodkamalolata1: nie
slodkamalolata1: wpadłam poświrować
armand128armand: o mamo
trudnesprawy: to po co on?
slodkamalolata1: w sensie kto
trudnesprawy: opis
trudnesprawy: :P
slodkamalolata1: dla informacji
trudnesprawy: nie czaje
slodkamalolata1: nikt Ci nie kaze:***
trudnesprawy: no bo jak nie ogłoszenie to bez sensu
slodkamalolata1: haha ale masz problemy:DDD
BlackEvil_ForYou: no w końcu trudnesprawy :D
Magik_2000: Sam twój nick robi za siebie

Przypomnę, że jest też laska, która ma nick escortgirl, i druga jeszcze lepszy: LASKAnaSEX. Te to muszą mieć tych pytań.

ważne linki:
https://showup.tv/profile/slodkamalolata1
https://showup.tv/profile/escortgirl
https://showup.tv/profile/LASKAnaSEX

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze są wyrazem opinii Komentatorów, nie redakcji.
Nie obrażaj i nie reklamuj. Nie proś o kontakt i nie podawaj swojego!